Utmaning

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana några.


DIG
1. Hur lång är du? = 1.64
2. Vad vill du bli när du bli stor? = ingen aning
3. Vad pluggar du? = jag ärföräldraledig
4. Har du långt hår? =  lagom
5. Vilken hårfärg har du? = brunt
6. Sminkar du dig? = nej, inte så ofta iallafall
7. Har du haft sex senaste månaden? = vad tror ni?
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? =  svarta


FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop? = ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? = båda två såklart!
3. Hur många syskon har du? = 3
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? = hej då
5. Vilken mat lagade din pappa senast? = pasta å baconröra
6. Hur många ställen har du bott på? =  6
7. Vem i din familj stör du dig mest på? = ingen 
8. Vilken familjemedlem är snällast? = alla är snälla på sina sätt
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? = i början påveckan
10. Hur gammal är din mamma? = fyller 47

KOMPISAR
1. När var du senast med nån kompis? = igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? = ingen aning, det var längesen jag sov borta
3. Vem har du varit kompis med längst? = Maria
4. Vem känner dig bäst? = ingen aning
5. Längsta tid du varit osams med en kompis? = vet inte men det är säkert länge
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans / hennes tröja om du gjorde det? = man ska väl va ärlig, eller?
7. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? = nej


KLÄDER
1. Vad har du på dig idag? = byxor åen tjocktröja
2. Har du bytt om idag? =  ja
3. Favorittröja? = har ingen just nu
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? = kostym
5. Har du gett bort kläder nån gång? = ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? = ja 
7. Har du handlat kläder genom internet? = japp
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? = nej det har jag inte
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? = vet inte
10. Vad använder du för skor? = gympaskor oftast

VÅGAR DU
1. Skrika åt dina föräldrar? =  ja
2. Klä dig annorlunda? = jaom jag vill det sågör jag det
3. Vara dig själv? = ja såklart
4. Visa dig i bikini / badbyxor? = nä jag är aldelesför stor för det
5. Fisa inför din pojk / flickvän? = ja så klart, annars får manju ont i magen, haha
6. Pierca dig? = ja, jag har haft i näsan och i naveln
7. Ge dig på utmaningar? = beror på
8. Ha sex på offentlig plats? = nä det är jag aldeles för feg för
9. Vara omogen? = japp
10. Äta småkryp? = det har jag ingen lust med


Är du bäst? = vem skulle annars vara det
Älskar du dina vänner? =  ja det gör jag
Är du lat? = alltid
Är du spelberoende? = bara när jag åker på kryssning
Va spelar du?= enarmadebanditen (eller vad dom nu heter)
Älskar du någon? = ja många


JAG UTMANAR:

Sofia
Maria
Mian


kommentarer
Postat av: Sofiya

Jaha då vet man de om dig ;P hehe

2009-01-30 @ 15:50:01
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Fan Diana måste ja vara så ärlig :P ja gör utmaningen imorn :)

2009-01-30 @ 20:05:54
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Haha ja den gör väl de .? :P fast vita lögner får man ju dra till me, eller?

2009-01-30 @ 20:22:24
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Bra ;D vad gör du ikväll då?

2009-01-30 @ 20:29:54
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

okej, ja lika bra att va hemma me henne så hon blir frisk. men har inte Saga haft feber ett tag nu?



Jag sitter bara hemma ja me. de känns okej i munnen nu, käkar så mkt piller :D kunde faktiskt äta lite idag oxo..

2009-01-30 @ 20:33:21
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

okej, hoppas hon blir bättre snart.

Ah skojaru!! de va så gott med mat :D

2009-01-30 @ 20:40:34
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (valfritt - publiceras ej)

Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0