Utmanad av Denise

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

Nu kommer det säkert något ni inte visste om mig...

1. Jag har en dotter som är född 080808
2. Jag är lyckligt gift sen 8/9-2007
3. Stolt moster till en liten prins
4. Går på viktväktarna ihopp om att gå ner i vikt
5. Jag har varit i Afrika (Tanzania)
6. Tycker inte om mitt jobb
7. Vill resa å upptäck världen
8. Jag älskar att ta sovmorgon

Jag utmanar bara 5 st

Maria - mariakex.blogg.se
Mian - alise89.blogg.se
Jessica - j00084.blogg.se
Stephanie - sttephanie.blogg.se
Daniella - winegums.blogg.se

kommentarer

Kommentera:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (valfritt - publiceras ej)

Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0