Nyårslöftet

Jag ska nu ta tag i min vikt jag har lite mer än 30 kilo som ska bort. Det e helt otroligt mycket, när jag gifte mig var jag nöjd med min vikt men nu har jag en hel del gravkilon å en massa andra kilon som ska bort. Jag hoppas att jag klarar det.

Mitt mål e realistiskt iallafall. 1-1,1/5 kilo per vecka.
Jag kommer väga mig 1 gång i veckan å mäta mig 1 gång i månaden.
Jag vågar inte skriva ut det här men de e ju bara å gissa nu när ni ser bilden haha.

Lycka till med era nyårslöten!


Bilden e tagen när Saga döptes i november 2008

kommentarer
Postat av: Mian

Men Diana, du har ju först gått och burit på Saga och sedan fött henne, klart att du har gått upp i vikt. Jag tror du klarar det :) håller tummarna för dig

2009-01-10 @ 16:49:08
URL: http://alise89.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (valfritt - publiceras ej)

Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0