Melodifestivalen

Då var det dax för melodifestivalen igen, den drar i gång idag i vilken stad kommer jag inte ihåg. Jag vet inte om jag ska titta på det jag tycker att det har blivit ganska tråkigt dom senaste åren. Det var bättre förut när det bara var en gång å den som vann den vann. Nu är det ju så jävla utdraget med en massa delfinaler, andra chansen å semifinal å sen är det final. Jag fattar inte vittsen med det, finns det någon som kan förklara det för mig?

Jag förstår oxå att sverige aldrig vinner för vi skickar ju nästan alltid dom sunkigaste bidragen man kan hitta.

kommentarer
Postat av: Denise

It's all about the money!

2009-02-09 @ 22:54:53
URL: http://ribqa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (valfritt - publiceras ej)

Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0