gravid

-vilket/vilka va ditt favorit plagg? Mjukisbyxor
-vad var din/dina favorit rätter? Mcdonalds
- vad var din/dina favorit dryck? fanta
- vad tyckte du inte om? köttfärs
- var det någon favorit rätt som ändrades? ja
- vad var du mest sugen på? chokladbollar
- hade du mycket halsbränna? ja på slutet
- hade du foglossning? Nej
- hade du sammandragningar? någongång bara
- mådde du illa? ja nästan hela tiden
- vilken sovställning var bäst? ingen
- när var din BF dag? 12 augusti
- gick du över tiden? Nej
- hur mycket gick du upp i vikt? över 30 kilo
- hur var ditt psyke? Ganska bra tror jag
- hur var du i fysisk kontakt? ja du
- gnällde/klagade du? bara till Tom
- vad trodde du det var för kön? flicka
- visste du vad det var för kön? vi tog reda på det i vecka 26 tror jag det va
- hur låg ditt SF mått? Ingen anning just nu
- var du rädd för något? Ne inte va jag kommer ihåg idag
- hur ville du att din förlossning skulle se ut? tänkte inte så mycket på det
- hur ser du på graviditeten idag? jobbig men mysig
- när började din förlossning? runt fyra på eftermiddan
- hur började den? mitt vatten gick
- när åkte du/ni in till förlossningen? ca, 1 timme efter mitt vatten gick
- varför? på koll
- vem/vilka åkte du in med? Tom
- fick du/ni åka hem igen? ja
- vilket sjukhus skedde förlossningen på? södertälje
- hur mycket var du öppen när ni kom in? vet inte
- vad hände under tiden du/ni låg inne på förlossningen? allt möjligt
- vilka/vilken var med under förlossningen? Tom
- tog du nått smärtstillande? självklart gjorde jag det
- grät du? Nej
- vad tyckte du var jobbigast? öppningsskedet
- var du rädd för något? Ne de tror jag inte
- hur lång tid tog det? 7 timmar från att vi kom in till förlossningen
- hur ser du på förlossningen idag? Längtar tillbaka

Barnet

- vad blev det för kön?
flicka
- hur mycket vägde barnet? 3555
- hur lång var barnet? 51
- vad var huvudomfången? 33

kommentarer

Kommentera:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (valfritt - publiceras ej)

Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0